Skånes mörka och kalla skogar...

Gårdagen började tidigt med öl och fortlöpte nästan in på småtimmarna med vin, har inte vara kapabel till att röra mig upp ur sängen på nästan hela dagen... Kommer nog vara tvungen att cykla till jobb imorgon då jag inte vill riskera att kortet ska bli taget av lagens långa arm... Lärde mig något nytt igår om att man inte skall blanda rosé med vitt vin och öl, då mår man som en avdankad ****. Några dagar kvar på jobb sen är jag arbetssökande, inte så jätte nice faktiskt...


Funderar på att åka ut i de djupa mörka skogarna och strosa runt i hopp om att få se något tidigare oupptäckt djur och vara först med att visa världen vad för slags kreatur som gömmer sig i Skånes kalla och mörka marker... Får hoppas att min bloggsister vill hänga med så hon kan vara tvåa med att visa världen de oupptäckta...
Nu blir det pistvakt i min ensamhet så jag kan fjöl av, får nog ta det lite lugnt med gnagerhojten i fortsättningen...

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag kan berätta för dig att de handlar nog mer om hur mycket du drack än att du blandnade vin och öl hahaha.

2009-09-28 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0