Ett sätt att få allt du vill!!!

Vill du få lite drägligare vardag, något du önskat dig länge? Gör så här så kommer det för eller senare, inget är för stort eller för litet.

Steg 1
Vad vill du uppnå egentligen? Sätt dig ner och skriv ner det på ett papper. Skriv som om det är något du upplever här och nu. Du kan börja så här: "Jag är så glad och tacksam nu när ..." Och förklara sedan hur du vill att ditt liv ska vara på alla områden...

Steg 2
Tro på att det du önskar redan är ditt. Ha det jag kallar för orubblig förtröstan. Tro på det som inte går att se. Se de ting du önskar dig redan som din. Känn dig förvissad om att de kommer till dig när du behöver dem. Låt dem sedan komma. Låt bli att oroa dig och bekymra dig över det. Tänk inte på att du saknar dem. Se dem som dina, som om de tillhör dig, som om du redan har dem i din ägo. Tänk jag vet att det är på väg...

Steg 3
Börja känna hur glad du är över att ha fått det du har bett om. Känn likadant som du kommer att känna när du får det. Känn det nu. I det här steget är det viktigt att må bra, att vara glad och lycklig, för när du mår bra kommer du in i den frekvens som motsvarar det du vill ha. Ett snabbt sätt att ställa in den frekvensen är att säga: "Jag tar emot nu. Jag tar emot allt det goda i mitt liv nu. Jag tar emot ... nu." Och känn det som om du redan hade fått det.

"Allt vad ni ber om i era böner skall ni får, om ni tror"
Matteus 21:22

"Därför säger jag er: tro att ni skall få allt det ni ber om i er bön, då blir det så."
Markus 11:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0