Uppp

Ja igår blev det då krök hos mig, var rätt trevligt tycker jag men en jävla massa randoms som jag inte vet vem de är. Men var trevligt ändå, kan ju inte bli annat när man krökar... Öl är ju kanske de bästa som uppfunnits, men är rätt besviken att de inte gjorde så att man inte blir bakis av det... Allt kan ju inte vara en dans på gula rosor... Lite beslutsångest inför kvällen om den oxå skall innehålla öl eller om jag ska skippa det idag, blir en rätt tidigt morgon imorgon...

Såg en jävligt kul film i veckan, fast var kass kvalitet på bilden så ska se den på bio i 3d när den kommer, filmen hette upp och var jävligt komisk... En liten unge som såg ut att vara mongolid och en gammal gubbe som var ute på äventyr med gubbens hus i ballonger... Nu blir det de två nya Johan falk filmerna och efter det får vi se om det blir kröj eller icke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0