Museet och Milen.

Igår var jag på museet med kära Hilen, blev en jädrans runda där inne, inte mycket jag kände igen där inne från förr... Feta gubbar som bodde i slottet för men ack så smala gångar de fick glida runt i... Besviken på att det beryktade kattspelet var ur funktion, vilket egentligen borde resultera i pengarna tillbaka men men...

Idag tog jag studenten, köpte en aluma och gick loss på lotto i hopp om förändring i livet...Sedan bar det av till skogen med biggie där vi tog det svarta spåret alltså en mil, och det kändes jävla mycket men nice var det iaf när vi till slut gick förbi skylten där det stod mål. Men inte fan var vi i mål då var tvungen att gå en jävla bit till där bilen stod.

Imorgon blir det allt att bara softa och gå loss på beatles rock band, sen blir det arbetsförmedlingen för oss arbetslösa på fredag i hopp om att de ger mig ett jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0