"Bokskogen"

Kom precis hem från en tur till Bokskogen, var där med kära Helen... Vi drog först till Törringelund som jag alltid fått lära mig av mina fröknar på småskolan var bokskogen, vilket Helen snällt sa att det inte var. Men jag var där och för mig är det Bokskogen, även fast det såg ut som att ingen gått där på några år... Stigen hade krympt och var inte alls sig lik... Men vi bestämde oss för att köra till Bokskogen 3 som det stog på internet, många olika vägval men valde så klart den rätta vägen, även fast den andra vägen kanske hade varit rätt det visste vi inte. Men alla vägar leder till bokskogen kanske.

Jävligt konstigt där ute, hitta vilse något nytt påhitt från Malmö kommun men 2 olika stationer kanske inte hade hjälpt en att hitta vilse... Fick lära mig en massa nytt på en liten frågerunda som var där, tex att asp? löv är varma, mer kommer jag inte ihåg just nu av frågerundan. Var iaf mycket trevligt och med massa nya kunskaper i melonen...
Får ursäkta alla stavfel och meningsfels grejer är inte så pigg i melonen även fast skogen sägs rena kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0